lauantai 21. joulukuuta 2013

Kaikki mitä tahdon


Nyt olen sitten minäkin sortunut tähän "hehe teen listan mitä saan/haluan koska olen kermaperse"-hommaan. Tosin meikäläisellä  ei ole photoshoppia käytös niin pitää tyytyä kämäseen painttiin :D No annetaan anteeksi.. ehkä ens jouluna toivon photoshoppia..

Tein Lutsille tässä 17.päivä  tilauksen  ja yläpuolelta näkyy mitä kaikkea tilasin, ja kaikki tulee kyllä niin tarpeeseen! Taichi  tarvitsee uuden peruukin ja tytöt huutavat uusia vaatteita ja etenkin paitoja, koska jostain kumman syystä niitä ei minulle ole kertynyt! Niin ja Mappela on tarvinnut uusia käsiä  tulostaan asti, koska minä en voi elää enää sen kanssa että käsien hartsi on niin eri sävyinen kuin kroppa .. niin ja  Mei ja tämä uusi tuleva tyttö ansaitsee yhdet  yhteiset lisäkädet!.. Ja Ai'lle olen haaveillut jo pitemmän aikaa pupillittomista simmuista. Ja  toiset silmät ja nuo peruukit menee tuolle uudelle tyttöselle sitten.

Jouluksi nämä materialistin   namit ei kerkeä koska tilasin niin lähellä joulua että ei kerkeis postissa näihin ihaniin jouluruuhkiin. Niin ja hei ei unoheta  sitä että nukella on  shipping time 65-75 päivää, joten näitä päästään hiplaan vasta ystävänpäivän aikaan..ihan niinkuin  silloin kun tilasin ensimmäiseni  Lutsilta, uff oli kiva saada ystävänpäivänä _tullilappu_on  se  ihana tunne että suomenvaltio muistaa mun olemassa olon lähettämällä henkilökohtasesti mulle lunnas -lapun jossa lukee rivien välistä " hyvää ystävänpäivää vain sullekki"


Viimeksi taisin myös höpöttää jotain reisille menneistä suunnitelmista. Elikkä siis  tässä postaus tai kaksi sitten puhelin jotain että  vaihdan kaverin kanssa nukkeja päikseen. Matkaan tuli sitten mutkia  jotka  eivät ollleet odotettavissa ja auto lähti kohti puuta.. eiku . No  kuitenkin yritän tässä nyt sanoa että peuratyttöni jää minulle vielä toistaiseksi, koska vaihtaminen ei onnistunutkaan niinku suunnittelimme. Nyt olen kahden vaiheilla, laitanko nuken  myyntiin julkisesti  vai yritänkö kaupata kavereille ?


Huomasin etten ole näitä kuvia änkenyt tänne, vaikka kuvat ovat jo  melkeen kaksi kuukautta vanhoja! Olin ihan sata varma että nämä on täällä, mutta pikaisen tarkistuksen jälkeen huomasin ettei näin todellakaan ole.


Huomasin muuten että olen kuvannut ennätys paljon nyt ulkona, siis jos verrataan esim. viime syksyyn? kuvasin ulkona ehkä kerran tai kaksi tai niin ainakin  muistelen. Pientä parannusta siis huomattavissa kuvailun suhteen kun kerta ulkokuvailut on lisääntynyt... vielä ku sais ompelussa  käyrän nousuun! Ja siitä puheen ollen, yritin  tässä yksi päivä ommella korsettia tytöille ja sainkin sen melkein valmiiksi. Mutta sitten huomasin että olin leikannut aivan liian pienet  saumanvarat ja kas kummaa olikin korsetti liian pieni! Pienet virheet syö ompeluintoa mutta  nyt lomalla aion ommella kyllä tytöille vaatteita vaikka väkisin! 

Mutta nyt loppuun haluan toivottaa kaikille hyvät joulut ja tulevat uudet vuodet !






2 kommenttia:

  1. Onnea uudesta nukesta ja muista kivoista kamoista jotka tilasit > u < Eli jos oikein olen ymmärtänyt, saat tuon kentaurityttösen? Laitathan sitten paljon kuvia, rakastan tuommoisia nukkeja jotka on tavallaan taruolentoja ; u ; <3 Ai on muuten hurmaavan näköinen taas, tykkäsin eniten viimosesta kuvasta~

    VastaaPoista
  2. Juu tuo kentauri tyttönen tulee tänne sitten hämmentämään ja halailemaan Lorenan kanssa koska sitten on kaksi ponia :) Ja voit olla varma että spämmin sitä sitten oikein urakalla kun seon kotona ja kuvaus kunnossa...taino kyllä naamatonta aion kuvata kanssa : D!

    VastaaPoista