torstai 10. lokakuuta 2013

Hän on taas täällä


Pitkästä aikaa on minunkin aika osoittaa elonmerkkejä täällä blogin puolella. Tuntuukin hassulta kirjoitella nyt  kun viime kerrasta tosiaan on "aikaa"  toivottavasti ette ole unohtaneet minua kun olen täydessä ressissä huhkinmut niin autokoulun kuin  viimeisen ammattikouluvuoteni takia !
Tosiaan niinkuin Miwa tuossa aikaisemmin kirjoittelikin että on  jatkanut matkaansa omiin  turinoihin ja piireihin. Kiitän minä nyt häntä puolestani  näistä kahdesta vuodesta mitä hänen kanssaan olen jakanut tätä blogia pitäessä ja toivotan onnea ja menestystä hänen omalle blogilleen :)


Pari kuukautta sitten lähti myös  tämä neitonen meikkiin   ja nyt hän on entistä ehompana  ja ihanempana takaisin   jakamassa asuin neliöitä.


Tarvitsen ehdottomasti lisää karkkiväriperuukkeja. Ikinä ennen en tätä ole Ai'lla kokeillut koska tiesin että se tulisi omimaan tämän ja hups hei niin kävikin.. nuket ovat muuten äärimmäisen hyvä syy lähtä ulos ja  liisiä kokeeseen valmistautumisesta.. etenkin suullisen ruotsin kokeen..



Kuviahan saa sitten perinteiseen tapaan kliksuttamalla isoksi.


Rakastuin Ai'hin uudestaan  kun se tuli meikistä. Kerkeshän se ollakki naamattomana jo tovin.





Mappelakin on alkanut  ottamaan uutta asemaa nukkejeni keskuudessa. Yritin ihan turhaan istuttaa häneen uutta hahmoa ja epäonnistuin joka yrityksellä. Entisen omistajan hahmo vain on liian voimakas ja rakkaudella tähän kuoreen  leimattu etten pysty poistamaan sitä.


Toisaalta minulla ei ole siihen tarvetta sillä Mappelan  hahmo on vain niiin valloittava








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti