maanantai 3. joulukuuta 2012

Stiuh~

Huoh.. nyt ne pakkaset sitten tulivat, asiaa ei   kevennä yhtään se että sain juuri viestin vanhemmilta jotka siis lähtivät karkuun pakkasia  Thaimaahan  sunnuntaina viesti meni suurinpiirtein näin "Kyllä nyt kelpaa ja lämpöä riittää"..ei riemulla rajaa kun pääsin vastaamaan "Pakkasta -23 luntakin siunaantunut parisensenttiä ja sitä rataa" Ja nyt sitten innolla odotellaan puhelinlaskua..ei tietääkseni mitään kauhean halpaa lähetellä suomen ulkopuolelle mitään..

Ja nyt sitten asiaan, pakollinen "mua_ärsyttää"-vingunta on nyt suoritettu. Viime kerralla taisin kirjoitella  kyläily jutuista ja tarkoitus olis nyttenkin : D.. Kohteena oli tällä kertaa oli...*rumpujen pärinää* .......... sama paikka kuin viimeksi ! Olen itse henkilökohtasesti sitä mieltä että tuota parempaa kyläpaikkaa ei ole, niin huolehtivaisia  ja mukavia ihmisiä että aika suorastaan liitää.. ja se tunne kyllä jäikin vaikka vietin yönkin  heillä.



Ai niin unohdin kokonaan mainita, minulle saapui muutama päivä ennen tätä vierailua tämmöinen  pikku bambi josta Meepsin Noelle tuntui tykkäävän kovasti.  Noellen ilme  oli kyllä vähän "Tää on mun mun mun mun <3 "..Lapsirakas Neiti
















Meepsin luona oli myös vierailemassa toinenkin nukkeilija, hänellä oli mukanaan tämä kaunis neitonen jonka nimeä en nyt muista kyllä olleskaan. Siinä ne siskokset tuntuvat ihmettelevän pientä tirriäistä. Harmi etten kerennyt älynnyt  ottaa enempää kuvia hänestä..Noellen ilme  on jokseenkin   aika hyvin tulkittavissa :'D








Hmm  tämä olisi ehkä kannattanut jättää pois mutta yksi  oudoimmista hetkistä oli tämä..Muistaakseni   tässä juttelimme dodin  kehosta ja siitä kuinka se  taipuu "kyykkypaska"-asentoon.. Taichi oli  ehottomasti paras tässä tosin se että hänell oli sininen sateenvarjo  kädessä samaan aikaan  loi siihen sen ultimate-reps efektin...ainoa vain että siitä en saanut ns.onnistunutta kuvaa ollenkaan.

 Miel "whiiii" ja Mei "voi ei mä en tunne teitä". Kröhöm Ai hame alas!




Tällainen  porukka oli sitten kasassa, voi tuota nukkejen määrää <3

elikkäs
vasemmalta:
Ai, ihana chloe jonka nimeä en tällähetkellä tiedä, Mappela, Miel, Lorena, Mei ja Taichi

Takarivin tytöt:
Noelle ja Lalamia























Maaru antoi Mielille jonkun kivan lempinimen jota en muista.. vai oliko se vadelmapurkka?












Ai'n ilme  on niin derp toisin kuin muilla.




Tyttöset joihin rakastuin <3 Mappelan ilme on  niin hellyyttävä kuten myös tämän maitotukan<3

       Ai  löysi sielunsiskonsa <3





Ja Lala on sen näköinen että löysi lempi olkapäänsä.

Jos jaksan varmaan  tässä ennen viikonloppua laitan lisää tulemaan.. jouluhommia ja sitä rataa :)

Dollover





















2 kommenttia:

  1. Löysin blogisi juuri ja liityin lukijaksi. Siellä on kyllä kaunis joukko nukkeja :). Oma lempi nukkekoko on iso SD mutta MSD on kyllä myös yksi joka kiinnostaisi, ei vaan sopivaa moldia löytynyt. Joskus oli tulossa Victoria Frances nukke mutta eipä sitä tulekkaan :(. Siinä olisi ollut mulle täydellinen pienempi.

    Repesin tuolle kyykkykuvalle. Hyvä että oli pikkupantsut jalassa :).

    VastaaPoista
  2. Kiitos Lady :) <3
    Minulla henkilökohtasesti on ihan hirmuinen sd-kuume.. pelkään kuitenkin etten osaisi olla sen kanssa ja ei bondaisi ollenkaan mutta kyllä luulen että tänne tulee joskusvielä sd-nuksutin tai useampi : D Mutta tällä hetkellä lempi koko on MSD..nyt tosin suklaanaperon tultua on alkanut koukuttaa tämä lilliputti sarjakin:).

    Minun piti oikein googlettaa tuo sillä ensin minulle tuli mieleen vain se gootahtava piirtäjä jailmeisesti hänen piirroksistaa tuo kyseinen nukke ? todella kaunis en voi muuta sanoa.. eikös tämä ole minifee?...jos on niin onnistuit kasvattamaan minifee-kuumettani sillä suunnitelmissa olisi minifee keijunen joskus hommata :)

    Ja joo siis tuo kyykkykuva.. en tiedä vieläkään miten ihmeessä keskustelumme päätyi tähän mutta hauskaa oli :'D Herrasta voisin ottaa kun kameran saan takaisin kuvan tässä asennossa ja sitten lyödä sille jotain sateenvarjoa etäisesti muistuttavaa käteen niin siinä olisi ollut vuoden naurut : D!

    Anteeksi epämääräinen hymiöidenkäyttö mutta ne ovat osa persoonaani kun olen irl ihan tämmöinen höhlähymyilijä: )
    Dollover

    VastaaPoista