tiistai 10. heinäkuuta 2012

Sekalaista kuvausta ja käsitöitä


 Minä olen   yksi laiskimmista ihmisistä  ompelemaan sitten yhtään mitään,  tosin siihen vaikuttaa suuresti se että en omista ompelukonetta joten joudun käsin tekemään kaiken ja sekös vie aikaa ja  hermoja  : D Jeps  kyllä lyhyt pinna on  sitten niin mukava.<3 Mutta tässä yksi yö innostuin ompelemaan   Ai'lle viitan tosin värit eivät ole ehkä hänelle sopivimmat  joten ehkä olisi paras antaa tämä suosiolla Lorenalle :') Kuten kuvasta  sitten näkeekin  Ai'lla on eri peruukki kuin yleensä...ei hänellä ei ole tyyli vaihtunut vaan minä tumpelo hukkasin hänen peruukinsa  kun ompelin tätä, Jesh hyvä minä ! Neiti näyttää vähän vihaiselta minulle ....







Vai kuinka?




Nämä kuvat taitavat olla Taichin ensimmäiset  kuvat joissa  hän esiintyy ihan yksin..raukkaparkka on jäänyt vähän vähemmälle huomiolle  tyttöjen keskellä mutta nyt  on sitten nostettu päätä  jaloista  ja huudettu "minäkin olen täällä" joten kuvia tulee hänestä  tässä joskus kun jaksan  uhmata hyttysiä niin ulkosalla :)
Ja sitten luvattuihin Miel kuviin ...





Serkukset kuin ilve... no päättäkää itse :) niin ja  nämähän eivät sitten ole pari..




Miel on lainannut Mei'n silmiä saapumisestaan lähtien..ehkä pitäisi neidolle ostaa omat  siniset silmät mutta toisalta ei nuo  violetitkaan  pahalta Mei'n päässä näytä :) 









Kävin eilen  ulkosalla  illalla napsimassa   nämä kuvat ja  olen itse ainakin hirmu tyytyväinen  tuohon valaistukseen mikä näissä kuvissa on joten jätin käsittelyn kokonaan pois..muutamat hyttyset  tuli ruokittua siinä samalla joten vain Mei pääsi  kuviin joissa oli yksin..anteeksi Miel mutta hyttyset voittivat minut tällä kertaa : (.

Siinä oli sitten kaikki  tällä kertaa  ensi kerralla ehkä jotain pientä yllätystä :) ...


Dollover







1 kommentti:

  1. Tosi suloinen tuo viitta jonka olet tehnyt! Niin ja ei tuossa peruukin hävittämisessä vielä mitään, itse kun hävitin Fannin takaraivon kun nassu oli meikissä XD sitä etsittiin kissojen ja koirien kanssa. Löytyi sitten Moxie nukkejeni takaa (olivat selkeästi pirulaiset piilottaneet tahallaan). Joten lopulta Fanni sai takaraivonsa takaisin :D

    VastaaPoista